Воскресенье, 05.05.2024, 04:44
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Форма входа

Категории раздела
Разработки и статьи учителей [55]
Материалы кафедры [6]
Материалы кафедры общей и прикладной психологии КазНПУ им. Абая
В помощь школьному психологу [46]
Родительский клуб [20]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе» [0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
Наш опрос
Нужен ли школе психолог?
Всего ответов: 402
Облако тегов
Порекомендуй другу
Поиск
Наш баннер



 

Нас считают

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Translate this pag
Казахский язык
Онлайн переводчик SANASOFT
Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 118
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 ... 11 12 »

Тұлғаны зерттеудегі Дж. Буктың «Үй – Ағаш - Адам» методикасы

Бұл методика үлкендерге, балаларға және де топтық зерттеулерге арналған.
Бұл методиканы жүргізудің негізі мынадан тұрады: сыналушы үйдің, ағаштың және адамның суретін салуы керек. Содан кейін құрастырылған жоспар бойынша сұрақтар қойылады.
Р.Бернс «ҮАА» тестін қолданғанда оған ағаш, үй және адамды бір суретте бейнелеуін сұрайды. Үй, ағаш және адам арасындағы әрекеттестік көру метафарасын көрсетеді деп саналады. Егер барлық суретті қимылға келтіретін болсақ, онда біз шын мәнінде өмірімізде не болып жатқанын байқай аламыз.
Талдаудың ерекше тәсілі үйдің, ағаштың және адамның суреті қандай тәртіппен салынуына негізделеді. Егер ағашты бірінші салса, ондай адамға ең негізгісі - өмірлік күш – жігер; ал егер бірінші болып үй салынса, онда бірінші орында – қауіпсіздік, табысқа жету немесе керісінше, бұл түсініктерді елемеу.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1908 | Author: Бахыт | Добавил: Баха | Дата: 12.02.2014 | Комментарии (0)

Бұл әдістемені мектеп психологтарының іс-тәжірибесінде қолдануға болады.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1314 | Author: Бахыт | Добавил: Баха | Дата: 12.02.2014 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 ... 101-110 111-118