Вторник, 30.04.2024, 07:54
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Форма входа

Категории раздела
Разработки и статьи учителей [55]
Материалы кафедры [6]
Материалы кафедры общей и прикладной психологии КазНПУ им. Абая
В помощь школьному психологу [46]
Родительский клуб [20]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе» [0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
Наш опрос
Нужен ли школе психолог?
Всего ответов: 402
Облако тегов
Порекомендуй другу
Поиск
Наш баннер



 

Нас считают

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Translate this pag
Казахский язык
Онлайн переводчик SANASOFT
Главная » Статьи » В помощь школьному психологу

В категории материалов: 46
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 4 5 »

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
В Казахстане утверждены правила деятельности психологической службы в организациях среднего образования (Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 20 декабря 2011 года № 528 «Об утверждении Правил деятельности психологической службы в организациях среднего образования»), сообщает Zakon.kz.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 3013 | Добавил: aika17125964 | Дата: 02.10.2013 | Комментарии (0)

Самооценка в школьном возрасте находится в подвижном состоянии. Слабо развитая оценочная функция заставляет ребенка менять мнение о себе и окружающих по нескольку раз в день. В подростковом возрасте самооценка легко поддается влиянию окружающих.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 9610 | Добавил: aika17125964 | Дата: 16.09.2013 | Комментарии (0)

Бұл оқу құралдағы келтірілген материалдар бірнеше жылдан бері өткізілген практикалық жұмыстардың тәжірибесі есебінен жинақталған. Аталмыш әдістемелік құралда берілген барлық тренингтер қазақ аудиториясына бейімделіп жасалған. Тренингтер жинағы негізгі үлкен үш бағытта қарастырылған. Бірінші бағытта қарым-қатынастың негізгі психологиялық ерекшеліктері ескеріліп, топтың атмосферасын жақсарту мәселесі көзделген. Екінші бағыт адамның сезімталдығына арналған тренинг, басқа адамды есту және көруді бір мезгілде бақылау қабілеттілігін айқындайды. Үшінші бағытта ойдың шығармашылығын қалыптастыруға жетелейтін тренингтер енгізілген.
Ұсынып отырған бұл еңбегіміз топ жұмысының нәтижелі болуына үлкен ықпалын тигізері анық.Оқулықтың мазмұнындағы тренингтер адамның мінез-құлық амалдарын сезіну және жаттығу тәсілдерін меңгеруге, ең бастысы теориямен практиканы байланыстыра алу мақсатында жүйелі түрде берілген. Бұл әдістемелік оқу құралы психология пәнінің ролін көтеруге септігін тигізеді деп сенеміз. Ұсынып отырған бұл оқу құралы «практикалық психология» саласымен айналысатын мамандардың танымдық белсенділігін арттыруға, тілдік мәдениетін қалыптастыруға, шығармашылық әдістерін шыңдауға бағытталған. Осы оқу құралы жайлы өз-пікірлерін, сын ескертпелерін білдіргісі келген барлық оқырмандарға алдын-ала алғысымызды білдіреміз.
Автор
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1172 | Author: Бахыт | Добавил: Баха | Дата: 05.06.2013 | Комментарии (0)

Формирование критического мышления предполагает создание базового отношения к себе и миру, подразумевающего вариативную, самостоятельную, осмысленную позицию. Эта позиция значительно повышает надежность образования – потому что оно становится осознанным и рефлексивным и повышает коммуникативный потенциал личности.
Разработки и статьи учителей | Просмотров: 2832 | Добавил: Ольга | Дата: 13.05.2013 | Комментарии (1)

«Уроки любви – гармония взаимоотношений в семье и обществе»
Цели: создание теплой дружеской творческой атмосферы, воспитание чувства ответственности к планированию будущих семейных отношений, развитие положительных эмоций и чувств, связанных с семьей.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 6020 | Добавил: flower | Дата: 29.01.2013 | Комментарии (0)

Разработка данного мероприятия содержит информацию о том, как родителям следует реагировать на разные проявления подростковых особенностей, как следует правильно себя вести с подростком, если у него стрессовое состояние.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 4048 | Добавил: Anna-Flower | Дата: 25.04.2012 | Комментарии (0)

болса әлсіз. Бір игерген ережені ұзақ ұстана алмайды. Әрі балаға тән қасиет — қызуқандылық, бірбеткейлік, ол ұдайы бәрін көрсем-білсем деген жан құмарлығының жетегінде болады. Ал, әлі толық жетілмеген ерік-жігері тыйым мен ережелерді ұстануына мүмкіндік бермейді. Сондықтан да не істеуге болады, ал нені болмайтынын мектеп жасына дейінгі баланың есіне ата-анасы еш жалықпастан, үнемі салып отыруы тиіс.
Айтқаныңызды тыңдап, бағынып, қойған талаптарыңыздың оның өмірлік ұстанымына айналуы үшін, ең алдымен, балаға «қой, тектің» мәнін түсіндіруіңіз қажет. Не себепті болмайды, әр тыйымға қарапайым түсініктеме беріңіз. Балаға «ыстық пешке жолама» деп айтқан жеткіліксіз, ең дұрысы «пештің жанына жақындама, ол өте ыстық, күйіп қалуың мүмкін» деген жөн. У да шу, қызу ойынға кіріскен балаларға тыныштықта ойлау, есте сақтау, бір-бірімен тілдесу анағұрлым жеңілірек болатынын түсіндіріңіз. Әрі ережені түсіндіруде «болмайды» деген сөзді көп қолдана бермей, түсінуге жеңіл, оңтайлы жағынан айтуға тырысыңыз.

БАЛАНЫҢ БӘРІ БІРДЕЙ ЕМЕС

Бала «жақсы» мен «жаманды» айырып, оң-солын танып, маңызды өмірлік қағидаларды меңгергенше бірталай уақыт өтеді. Сонымен бірге әр балаға қойылатын талап та, шектеу де ерекше. Кейбір бала тумысынан зерек, сабырлы болады. Ал, басқа біреулері алаңғасар, ұрыншақ келеді. Осыған байланысты ересек адамдар көбіне-көп әділетті бола бермейді. Кейде ата-аналар балаларының арасына түскенде анық-қанығына зер салмастан, біреуін жақтап, біреуін даттап жатады. Сондықтан да барлығын ой елегінен өткізіп, бәрін бірден шорт кеспеңіз. Әдетте, балалар ата-анасының бойындағы екі ұштылықты, сенімсіздікті, күдіктенуді, жалған айтқанын бірден сезіп қояды. Мұндайда бала өз дегеніне қол жеткізбей қоймайды. Алайда, баланың дегеніне көне кету оның келесі жолы да сіздің әлсіздігіңізді пайдалануына әкелуі мүмкін. Ендеше балаңызға тыйым салған екенсіз, қатаң мінез де таныта біліңіз. Тағы бір ескеретін жайт, балаға ескерту жасағанда немесе тыйым салғанда көзіне тік қараңыз, сонда ғана сөзіңіз салмақты, әсерлі шығады. Егер оның көңілін өзіңізге аудармай жатып, жүре сөйлеп, жүре ескерту жасауды әдетке айналдырсаңыз, тәрбиеңіздің тиімділігі жоғалады. Сондықтан да басқа бөлмеде отырып, даладан жүгіріп кірген балаға «аяқ киіміңді шеш» деп айқайлағанмен ештенеге қол жеткізе алмайсыз, өйткені, ол сізді естімеген түр танытуы мүмкін.
Күнделікті тұрақтылық бала үшін аса қажет. Сол үшін күн тәртібін бұзбай, баланы ертеден уақытпен санасуға үйретіңіз.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1552 | Author: Бахыт | Добавил: Баха | Дата: 18.03.2012 | Комментарии (0)

Адаптационное занятия для 5 класса. Проводится в конце 1 четверти.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1847 | Author: Ольга Кайруллина | Добавил: Лелик | Дата: 16.02.2012 | Комментарии (0)

Психологический час для учащихся 9 класса, предполагающий работу в микрогруппах. Основная цель: показать важность психического здоровья, развитие контроля над своими негативными чувствами.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 1400 | Author: Егорова Оксана Владимировна | Добавил: Позитив | Дата: 26.01.2012 | Комментарии (0)

Статья - сообщение «Профилактика суицида в сфере образования:
опыт, проблемы и перспективы психологической службы ГУ «Комплекс «Детский сад – школа - гимназия № 46» г.Астаны раскрывает взгляд автора на проблему суицида в современном обществе и возможности профилактики.
В помощь школьному психологу | Просмотров: 8029 | Author: Лариса Кавелина | Добавил: Лора | Дата: 02.12.2011 | Комментарии (2)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-46