Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Наша библиотечка [26] |
Разработки и статьи учителей с приложениями [21] |
Статьи ученых [16] |
Конкурс «Я – психолог» [54] |
Интересные программы [8] |
Конкурс на лучшую коррекционную программу [8] |
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
[0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
|
Наш опрос
Облако тегов
конкурс Я - психолог (10)
Суицид (6)
психология (4)
воспитание (3)
жизнь (3)
мастер-класс (3)
Пермякова Ольга (3)
подросток (3)
аутизм (2)
Владимир Леви (2)
конкурс (2)
Сертификат (2)
Тесленко А.Н. (2)
эссе (2)
larissa68 (1)
А.Бергсон (1)
Анна Бердникова (1)
аутоагрессия (1)
Бурлачук Л.Ф. (1)
вечерняя школа (1)
внимание (1)
встреча (1)
Дмитрий Устинов (1)
Елена Пушкина (1)
жасөспірім (1)
Игорь Вачков (1)
Караганда (1)
классификация (1)
классный час (1)
конференция (1)
кризис (1)
Лекция (1)
личностьв (1)
М. А Лапина (1)
мазасындану (1)
образование (1)
онтопсихологич (1)
педагоги (1)
педагогика (1)
помощь (1)
психолог (1)
психология тела (1)
птицы (1)
Рыжова Е.В. (1)
САМОПОЗНАНИЕ (1)
свидетельство (1)
Семинар (1)
Сказка учителя (1)
сказкотерапия (1)
таблица (1)
танграм (1)
толерантность (1)
тәрбие (1)
успешный ученик (1)
шекспир (1)
Порекомендуй другу
Поиск
Друзья сайта
Translate this pag
Казахский язык
Главная » Файлы » Наша библиотечка |
В категории материалов: 26 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
В книге "Школьная тревожность:
диагностика, профилактика, коррекция" / Микляева А. В., Румянцева П.
В.— СПб.: 2004. подробно описаны
причины и феноменология школьной тревожности, методики для диагностики
тревожности, приведены подробные программы
работы с учащимися, педагогами и родителями в контексте проблемы школьной
тревожности. |
Для управления стрессом необходимо знать его причины, научиться распознавать его признаки, учитывать негативные последствия. Издание содержит как теоретические аспекты психодиагностики стресса, так и конкретные методики, позволяющие осуществлять комплексную диагностику стресса. Книга "Психодиагностика стресса". / Водопьянова Н. Е. — СПб.: Питер, 2009. — 336 с.: ил. — (Серия «Практикум»). предназначена для студентов и вузовских преподавателей психологического профиля, менеджеров по персоналу, специалистов по стресс-менеджменту и руководителей всех уровней. |
|
|
Бұл оқу құралында топтық тренингтің қазіргі теориясы және практикасының тәжірибесі жүйелі түрде берілген. Топтық тренингтің теориясы және практикасының негізгі мәселелеріне арналған, оқу құралында жарық көрген материалдар шетелдік және ресейлік әдебиеттерді талдаудың негізіне сүйене отырып жазылды. Практик психологтардың қызметінде топтық тренинг психотерапияның әдісі ретінде қолданылады. Әр түрлі психотерапиялық бағыттарды талдаудың анық жүйесі және оларды практикада қолданудың жолдары берілген. Ендеше, оқырмандар назарына ұсынылып отырған осынау оқу құралы психологтарға, психотерапевтерге және жоғарғы оқу орындарының психолог мамандығында оқитын студенттерге, магистранттарға және психология саласымен айналысатын барша оқырман қауымға арналған. |
Бұл әдістеме практикада тұлғаның даралық ерекшеліктерін анықтау мақсатында қолданылады. |
Әр синдромның қорытынды сипаттамасы 1) Мектептегі жалпы үрейлену- баланың мектеп өміріндегі әртүрлі формалармен байланысты эмоциялық жағдайы. 2) Әлеуметтік стрессті уайымдау- баланың әлеуметтік шарттағы (әсіресе достарымен) даму фонындағы эмоциялық жағдайы. 3) Жетістікке жету жолындағы қатынастың құлдырауы – жағымсыз психиклық фон, бала жетістікке өз қатынасын дамыта алмайды және жоғарғы нәтиже ге жете алмайды. 4) Өз ойын білдіруге қорқыныш- өзін-өзі ортада көрсетуге, өз мүмкіншілігін жариялауға кедергі болатын жағымсыз эмоциялық жағдайды уайымдау. 5) Білімді тексеру жағдайындағы қорқыныш-білімді, мүмкіншілікті жетістікті тексеру жағдайындағы жағымсыз қатынас пен уайымдауы. 6) Айналадағылардың күткеніне сай келмеу қорқынышы- өзінің нәтижесіне, істеріне, ойына басқаның баға беруінен қорқу, әрқашан жағымсыз баға күту. 7) Стресске төмен физиологиялық кедергі- баланың стерсстік жағдайға бейімделуін төмендететін мінезі. 8) Мұғаліммен қатынастағы қорқыныш пен мәселелер- баланың оқу үлгерімін төмендететін мектептегі үлкендермен қатынасының жалпы жағымсыз эмоциялық фоны. |
Бұл методика үлкендерге, балаларға және де топтық зерттеулерге арналған. Бұл методиканы жүргізудің негізі мынадан тұрады: сыналушы үйдің, ағаштың және адамның суретін салуы керек. Содан кейін құрастырылған жоспар бойынша сұрақтар қойылады. Р.Бернс «ҮАА» тестін қолданғанда оған ағаш, үй және адамды бір суретте бейнелеуін сұрайды. Үй, ағаш және адам арасындағы әрекеттестік көру метафарасын көрсетеді деп саналады. Егер барлық суретті қимылға келтіретін болсақ, онда біз шын мәнінде өмірімізде не болып жатқанын байқай аламыз. Талдаудың ерекше тәсілі үйдің, ағаштың және адамның суреті қандай тәртіппен салынуына негізделеді. Егер ағашты бірінші салса, ондай адамға ең негізгісі - өмірлік күш – жігер; ал егер бірінші болып үй салынса, онда бірінші орында – қауіпсіздік, табысқа жету немесе керісінше, бұл түсініктерді елемеу. |