Пятница, 19.04.2024, 06:14
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Форма входа

Наш опрос
Нужен ли школе психолог?
Всего ответов: 402
Облако тегов
Порекомендуй другу
Поиск
Наш баннер



 

Нас считают

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Translate this pag
Казахский язык
Онлайн переводчик SANASOFT
Главная » Файлы » Наша библиотечка

Филипстің мектептегі қобалжу дәрежесінің диагностикасының әдістемесі
[ Скачать с сервера (66.0 Kb) ] 06.06.2013, 16:19
Әр синдромның қорытынды сипаттамасы

1) Мектептегі жалпы үрейлену- баланың мектеп өміріндегі әртүрлі формалармен байланысты эмоциялық жағдайы.
2) Әлеуметтік стрессті уайымдау- баланың әлеуметтік шарттағы (әсіресе достарымен) даму фонындағы эмоциялық жағдайы.
3) Жетістікке жету жолындағы қатынастың құлдырауы – жағымсыз психиклық фон, бала жетістікке өз қатынасын дамыта алмайды және жоғарғы нәтиже ге жете алмайды.
4) Өз ойын білдіруге қорқыныш- өзін-өзі ортада көрсетуге, өз мүмкіншілігін жариялауға кедергі болатын жағымсыз эмоциялық жағдайды уайымдау.
5) Білімді тексеру жағдайындағы қорқыныш-білімді, мүмкіншілікті жетістікті тексеру жағдайындағы жағымсыз қатынас пен уайымдауы.
6) Айналадағылардың күткеніне сай келмеу қорқынышы- өзінің нәтижесіне, істеріне, ойына басқаның баға беруінен қорқу, әрқашан жағымсыз баға күту.
7) Стресске төмен физиологиялық кедергі- баланың стерсстік жағдайға бейімделуін төмендететін мінезі.
8) Мұғаліммен қатынастағы қорқыныш пен мәселелер- баланың оқу үлгерімін төмендететін мектептегі үлкендермен қатынасының жалпы жағымсыз эмоциялық фоны.
Категория: Наша библиотечка | Добавил: Баха
Просмотров: 1747 | Загрузок: 287 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]