Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Наша библиотечка [26] |
Разработки и статьи учителей с приложениями [21] |
Статьи ученых [16] |
Конкурс «Я – психолог» [54] |
Интересные программы [8] |
Конкурс на лучшую коррекционную программу [8] |
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
[0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
|
Наш опрос
Облако тегов
конкурс Я - психолог (10)
Суицид (6)
психология (4)
воспитание (3)
жизнь (3)
мастер-класс (3)
Пермякова Ольга (3)
подросток (3)
аутизм (2)
Владимир Леви (2)
конкурс (2)
Сертификат (2)
Тесленко А.Н. (2)
эссе (2)
larissa68 (1)
А.Бергсон (1)
Анна Бердникова (1)
аутоагрессия (1)
Бурлачук Л.Ф. (1)
вечерняя школа (1)
внимание (1)
встреча (1)
Дмитрий Устинов (1)
Елена Пушкина (1)
жасөспірім (1)
Игорь Вачков (1)
Караганда (1)
классификация (1)
классный час (1)
конференция (1)
кризис (1)
Лекция (1)
личностьв (1)
М. А Лапина (1)
мазасындану (1)
образование (1)
онтопсихологич (1)
педагоги (1)
педагогика (1)
помощь (1)
психолог (1)
психология тела (1)
птицы (1)
Рыжова Е.В. (1)
САМОПОЗНАНИЕ (1)
свидетельство (1)
Семинар (1)
Сказка учителя (1)
сказкотерапия (1)
таблица (1)
танграм (1)
толерантность (1)
тәрбие (1)
успешный ученик (1)
шекспир (1)
Порекомендуй другу
Поиск
Друзья сайта
Translate this pag
Казахский язык
Главная » Файлы » Наша библиотечка |
Филипстің мектептегі қобалжу дәрежесінің диагностикасының әдістемесі
[ Скачать с сервера (66.0 Kb) ] | 06.06.2013, 16:19 |
Әр синдромның қорытынды сипаттамасы 1) Мектептегі жалпы үрейлену- баланың мектеп өміріндегі әртүрлі формалармен байланысты эмоциялық жағдайы. 2) Әлеуметтік стрессті уайымдау- баланың әлеуметтік шарттағы (әсіресе достарымен) даму фонындағы эмоциялық жағдайы. 3) Жетістікке жету жолындағы қатынастың құлдырауы – жағымсыз психиклық фон, бала жетістікке өз қатынасын дамыта алмайды және жоғарғы нәтиже ге жете алмайды. 4) Өз ойын білдіруге қорқыныш- өзін-өзі ортада көрсетуге, өз мүмкіншілігін жариялауға кедергі болатын жағымсыз эмоциялық жағдайды уайымдау. 5) Білімді тексеру жағдайындағы қорқыныш-білімді, мүмкіншілікті жетістікті тексеру жағдайындағы жағымсыз қатынас пен уайымдауы. 6) Айналадағылардың күткеніне сай келмеу қорқынышы- өзінің нәтижесіне, істеріне, ойына басқаның баға беруінен қорқу, әрқашан жағымсыз баға күту. 7) Стресске төмен физиологиялық кедергі- баланың стерсстік жағдайға бейімделуін төмендететін мінезі. 8) Мұғаліммен қатынастағы қорқыныш пен мәселелер- баланың оқу үлгерімін төмендететін мектептегі үлкендермен қатынасының жалпы жағымсыз эмоциялық фоны. | |
Просмотров: 1844 | Загрузок: 289 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |