Меню сайта
Форма входа
Категории раздела
Разработки и статьи учителей [55] |
Материалы кафедры
[6]
Материалы кафедры общей и прикладной психологии КазНПУ им. Абая
|
В помощь школьному психологу [46] |
Родительский клуб [20] |
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
[0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
|
Наш опрос
Облако тегов
конкурс Я - психолог (10)
Суицид (6)
психология (4)
воспитание (3)
жизнь (3)
мастер-класс (3)
Пермякова Ольга (3)
подросток (3)
аутизм (2)
Владимир Леви (2)
конкурс (2)
Сертификат (2)
Тесленко А.Н. (2)
эссе (2)
larissa68 (1)
А.Бергсон (1)
Анна Бердникова (1)
аутоагрессия (1)
Бурлачук Л.Ф. (1)
вечерняя школа (1)
внимание (1)
встреча (1)
Дмитрий Устинов (1)
Елена Пушкина (1)
жасөспірім (1)
Игорь Вачков (1)
Караганда (1)
классификация (1)
классный час (1)
конференция (1)
кризис (1)
Лекция (1)
личностьв (1)
М. А Лапина (1)
мазасындану (1)
образование (1)
онтопсихологич (1)
педагоги (1)
педагогика (1)
помощь (1)
психолог (1)
психология тела (1)
птицы (1)
Рыжова Е.В. (1)
САМОПОЗНАНИЕ (1)
свидетельство (1)
Семинар (1)
Сказка учителя (1)
сказкотерапия (1)
таблица (1)
танграм (1)
толерантность (1)
тәрбие (1)
успешный ученик (1)
шекспир (1)
Порекомендуй другу
Поиск
Друзья сайта
Translate this pag
Казахский язык
Главная » Статьи » В помощь школьному психологу |
Баланы тыңдата білудің құпиясы
болса әлсіз. Бір игерген ережені ұзақ ұстана алмайды. Әрі балаға тән қасиет — қызуқандылық, бірбеткейлік, ол ұдайы бәрін көрсем-білсем деген жан құмарлығының жетегінде болады. Ал, әлі толық жетілмеген ерік-жігері тыйым мен ережелерді ұстануына мүмкіндік бермейді. Сондықтан да не істеуге болады, ал нені болмайтынын мектеп жасына дейінгі баланың есіне ата-анасы еш жалықпастан, үнемі салып отыруы тиіс. Айтқаныңызды тыңдап, бағынып, қойған талаптарыңыздың оның өмірлік ұстанымына айналуы үшін, ең алдымен, балаға «қой, тектің» мәнін түсіндіруіңіз қажет. Не себепті болмайды, әр тыйымға қарапайым түсініктеме беріңіз. Балаға «ыстық пешке жолама» деп айтқан жеткіліксіз, ең дұрысы «пештің жанына жақындама, ол өте ыстық, күйіп қалуың мүмкін» деген жөн. У да шу, қызу ойынға кіріскен балаларға тыныштықта ойлау, есте сақтау, бір-бірімен тілдесу анағұрлым жеңілірек болатынын түсіндіріңіз. Әрі ережені түсіндіруде «болмайды» деген сөзді көп қолдана бермей, түсінуге жеңіл, оңтайлы жағынан айтуға тырысыңыз. БАЛАНЫҢ БӘРІ БІРДЕЙ ЕМЕС Бала «жақсы» мен «жаманды» айырып, оң-солын танып, маңызды өмірлік қағидаларды меңгергенше бірталай уақыт өтеді. Сонымен бірге әр балаға қойылатын талап та, шектеу де ерекше. Кейбір бала тумысынан зерек, сабырлы болады. Ал, басқа біреулері алаңғасар, ұрыншақ келеді. Осыған байланысты ересек адамдар көбіне-көп әділетті бола бермейді. Кейде ата-аналар балаларының арасына түскенде анық-қанығына зер салмастан, біреуін жақтап, біреуін даттап жатады. Сондықтан да барлығын ой елегінен өткізіп, бәрін бірден шорт кеспеңіз. Әдетте, балалар ата-анасының бойындағы екі ұштылықты, сенімсіздікті, күдіктенуді, жалған айтқанын бірден сезіп қояды. Мұндайда бала өз дегеніне қол жеткізбей қоймайды. Алайда, баланың дегеніне көне кету оның келесі жолы да сіздің әлсіздігіңізді пайдалануына әкелуі мүмкін. Ендеше балаңызға тыйым салған екенсіз, қатаң мінез де таныта біліңіз. Тағы бір ескеретін жайт, балаға ескерту жасағанда немесе тыйым салғанда көзіне тік қараңыз, сонда ғана сөзіңіз салмақты, әсерлі шығады. Егер оның көңілін өзіңізге аудармай жатып, жүре сөйлеп, жүре ескерту жасауды әдетке айналдырсаңыз, тәрбиеңіздің тиімділігі жоғалады. Сондықтан да басқа бөлмеде отырып, даладан жүгіріп кірген балаға «аяқ киіміңді шеш» деп айқайлағанмен ештенеге қол жеткізе алмайсыз, өйткені, ол сізді естімеген түр танытуы мүмкін. Күнделікті тұрақтылық бала үшін аса қажет. Сол үшін күн тәртібін бұзбай, баланы ертеден уақытпен санасуға үйретіңіз. | |
Просмотров: 1550 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всего комментариев: 0 | |