"Әлем және мен" - Разработки и статьи учителей - Каталог статей - Школьный психолог
Среда, 07.12.2016, 19:26
Главная Регистрация RSS
Приветствую Вас, Гость
Форма входа

Категории раздела
Разработки и статьи учителей [55]
Материалы кафедры [6]
Материалы кафедры общей и прикладной психологии КазНПУ им. Абая
В помощь школьному психологу [46]
Родительский клуб [20]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе» [0]
Конкурс на тему «Межнациональная толерантность в современной казахстанской школе»
Наш опрос
Нужен ли школе психолог?
Всего ответов: 386
Облако тегов
Порекомендуй другу
Поиск
Наш баннер



 

Нас считают

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Яндекс.Метрика
Translate this pag
Казахский язык
Онлайн переводчик SANASOFT
Главная » Статьи » Разработки и статьи учителей

"Әлем және мен"
Сабақтын тақырыбы: Әлем және мен
Тақтада У. Шекспирдін сөзі

Барлық әлем – театр.
Бұндағы әйелдерде, ерлерде – актерлер.
әрқайсысының шығуымен, кіріуіде бар.
Және де әрқайсысы тек бірнеше роль
ойнайды.
В. Шекспир.

Сабақтын мақсаттары:
1. Оқушыларға жалпы темперамент туралы анықтама беріп, оларды бірінен ажыратуын үйрету;
2. Оқушыларда өмірге деген позитивтік көз-қарасты қалыптастыру;
3. Оқушыларда өз-өзін танып, тәрбиелеу маңыздылығын сезіндру, үйрету және жеке дара оқушылардын психологиялық ерекшеліктерін бақылап, зерттеу.
Сабақтын барысы:

I.Ұйымдастыру бөлімі. Сәлемдесу. Кездесудін мақсатымен таныстыру.
- Сәлеметсіздер ме. Бүгінгі кездесуімізде біз айналамыздағылармен қалай жақсы қарым-қатынасты құру керек, ол неге, кімге байланысты, осы және тағыда басқа сұрақтарға жуап табу үшүн жиналдық.
II 1. Кездесуіміздін басында «Суретті жалғыстыр» ойының ұсынамын. Қазір біреуіңізге қағаз беремін. Менің шапалығыммен сен бір суретті салу бастайсын. Келесі шапалағыммен –көршіне бересін, олда менің шапалағымды естігінше сурет салады да көршісіне жалғастырады. Ойын ослайда аяқталады. Қорытындысын кездесуіміздін соңынды айтамын.
2.- Алдымен Шекспирдін мына сөзін оқып ойлап көрейкші: Барлық әлем – театр.Бұндағы әйелдерде, ерлерде – актерлер.Әрқайсысының шығуымен, кіріуіде бар. Және де әрқайсысы тек бірнеше рол ойнайды.
2. Оқушыларға арналған сұрақтар: Не себептен Уильям Шекспир осылай деген? Неге ол «әлем - театр, ал жалпы барлық адамдар - актерлер»? Біз қандай рөлдарді орындаймыз?
( Оқушылардын жауаптары).
Психологияда «роль» деген сөз адамның әр түрлі әлеуметтік функцияларын білдіреді. Ал әлеуметтік функция деген – адамның әр түрлі жағдайларда атқаратын іс-әрекеті. Осы себептен ол театрлық функциясына ұқсатады. Жанұямызда, әке-анамыздың алдында бір адамбыз, дос-жарамыздың арасында басқа адамбыз, сүйіктімізбен үшінщі рөлді атқарамыз, ал жеке өзімізді бағалап көрсек мүлдем басқа адам боламыз. Осыған байланысты сізге «Өз араңызда қандайсыз?» тестін ұсынамын.
3. Тест «Өз араңызда қандайсыз?»

4. Оқушыларға арналған сұрақ: - Өз араңызда қандай екен дігініз анықтадық, ал енді мынандай сұрақ 2 адамның жақсы қарым қатынасты болуы неге байланысты?
-Иә, алдымен әр адамның мінезіне яғни психикасына, әр адамның темпераментіне байланысты. Психологияда темпераментін 4 түрі белгіленген: холерик, сангвиник, флегматик және меланхолик. Мына таблицамен дұрыстап танысыуңызды сұраймын.
Мына кісілердін темпераменттерін анықтап көрейік:
Дж.Чан, А.Шварцнеггер, Мадонна, В.Леонтьев, Т.Буланова, Витос (3минут уақыт беріледі)
5. (Оқушыларға темпераменттердін мәліметтерін тартылады)
-Темперамент туралы мәліметтер алдыңыз енді бір біріміздің типімізді анықтап көрейік. Қазіргі берілетін қағаздарда өзіңіздің құрадастарыңыздың есімдері жазулы тұр. Әр қайсының типін анықтап, сол кісімен қалай сөйлесу керек және өзіңіздің сол кісіге ақылыңызды айсаңыз өте жақсы болады. Іске сәт! (7минут уақыт беріледі)
6. Оқушылардын жауаптарын дауыстап оқу. Кейін бірігіп жалпы анализ беру: әр қайсымызда айналамыздағылармен қарым-қатынаста болғанда не кедіргі болады? Түсүнбеушілік пайда болуына көбінесе кімге байланысты?
Өміріміздегі айналамыздағылармен түсінбеушіліктер әр түрлі жаман оқиғаларға алып келеді, әр түрлі қателерді істеткізеді. Мына өленді тыңдап көрейікші және тындау барысында өз ойыңызды, сезімдеріңізді алдарыңыздағы қағаздарға төгуіңізді сұраймын.
Дж. Ласт «Одинокий пастух».
Суреттерді қорытындылау: -Әрине осындай әсем өленге тек әсем сезімдер пайда болады. Неге екен? Біз жүрегіміздегі ананың қасиетті сүтімен бойымызға дарыған махаббат сезімін, әдемілікке, сұлулыққа ұмытлуымыз деген сезімдерді сезбеймізде кейде білдіре алмаймызда. Бірақ, олар - мәнгі. Ал егерде айналамыздағыларғада өзіміздің махаббат деген сезімін сездірсек, олардың жүректегі мүмкін ұйықыда жатқан қасиетті сезімдерін оятамыз ба? (Қатысушылырға арналған сұрақ)
Оятсақ, «Суретті жалғыстыр» ойының аяқтайық. ( Ойын қайталанады).
III Қорытындылау: - алғашқы сүретіңізде сіз бірі-біріңізді білмегендіктен сурет түсүніксіз. Ал екінші ойында суреттін сәл мағынасын айыруға болады. Неге? (Қатысушылырға сұрақ)
-Иә, қарым-қатынас барысында, қасындағы адамңың жағдайын, көңілін сәл ғана түсунуге тырысақ, оған бірінші өзіміз жылы көзбен қарасақ, тек осы жағдайда ғана сәттілікке жетіп, айналамыздағыларға да сыйлы бола аласыңыз.
Категория: Разработки и статьи учителей | Добавил: Алтына (22.12.2011) | Автор: Алтына E
Просмотров: 3619 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]